Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* _ZEYNEP_
21 gün önce. 02:50
Vefalı bir yüreğe denk gelmek şans, güven veren bir kalbe denk gelmek nasip,merhametli bir gönül ise nimetti... Kıymet bilinseydi...

* aLya
22 gün önce. 01:26
Seni sevdiğini kinse bilnejecek
Bir anı gibi kalacaksın yüreğinde
Giinkü sen aklım ile yüreğim
Arasında kalan en güzel
Garesizliğimsin...

** _GöZDe_
22 gün önce. 01:02
Veda sessizdir bazen
İki kelime arasındaki boşluktur Sözsüzdür
Bir anda küle çevirir seni
Lakin ateşi kimse görmez
Şarkı söylersin
Şiir yazarsın
Ve nefes dahi alırsın
Herkes seni hayatta zannederken

Çoktan ölmüşsündür
Kimse bilmez...

** _GöZDe_
22 gün önce. 01:01
Ne kadar umutsuz yada mutsuz olduğunu düşünsen de
Yine de vazgeçemezsin hayattan
Çünkü
Sana karşılıksız verilen tek şeydir hayat
Düşüp kalksan da tökezlesen de bazen
Seni yaşama bağlayan 2 şeyden biri hep vardır
Biri mutlu
Biri de umutlu olmak ..

* aLya
.. :

*
Video Paylaştı
Geri Dön
gozdewap.com © 2026 TURKUAZ
info@mailiniz.com