21 gün önce. 02:50Vefalı bir yüreğe denk gelmek şans, güven veren bir kalbe denk gelmek nasip,merhametli bir gönül ise nimetti... Kıymet bilinseydi...
22 gün önce. 01:26Seni sevdiğini kinse bilnejecek
Bir anı gibi kalacaksın yüreğinde
Giinkü sen aklım ile yüreğim
Arasında kalan en güzel
Garesizliğimsin...
Veda sessizdir bazen
İki kelime arasındaki boşluktur Sözsüzdür
Bir anda küle çevirir seni
Lakin ateşi kimse görmez
Şarkı söylersin
Şiir yazarsın
Ve nefes dahi alırsın
Herkes seni hayatta zannederken
Çoktan ölmüşsündür
Kimse bilmez...
Ne kadar umutsuz yada mutsuz olduğunu düşünsen de
Yine de vazgeçemezsin hayattan
Çünkü
Sana karşılıksız verilen tek şeydir hayat
Düşüp kalksan da tökezlesen de bazen
Seni yaşama bağlayan 2 şeyden biri hep vardır
Biri mutlu
Biri de umutlu olmak ..