Birbirimizi hiç kaybetmeyeLim. KaLbimiz birbirinden hiç soğumasın. En kötü günümüzde biLe birbirimize sığınabiLeLim. Ve bir gün, aynı evin içinde aynı duâya AmîîN diyeLim." ❤️🌹
Ay yüzLüm ZeYNeBiM 🌙
19 gün önce. 21:12
Ozğur Rabbim acısını göstermesin sana hayırlı ömürler versin keşke yanımda olsaydı severdim 🤭 insanlar yaşlaninca çocuk gibi olur derler haklilarda bebek gibi oyy Allam benim yerime her gittiğinde elini yanaklarını op 🤗🤗
19 gün önce. 21:02
Gözde teşekkür ederiz o benim yanakları öptü fırsat vermedi..bı dahaki buluşmada öperim senin yerine elinden öptüm bu sefer😊😊
19 gün önce. 21:01
Oğuz yanındaki bebe çok şeker yumoş yanaklarını benim için mincikla öp 😍🤗
19 gün önce. 17:31
Kırıldığım şeyi anlatınca abartıyormuşum gibi baktılar ..😏😏