Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* SoN_SaBaH
19 gün önce. 22:57
*
Birbirimizi hiç kaybetmeyeLim.
KaLbimiz birbirinden hiç soğumasın.
En kötü günümüzde biLe
birbirimize sığınabiLeLim.
Ve bir gün, aynı evin içinde aynı duâya AmîîN diyeLim." ❤️🌹

Ay yüzLüm ZeYNeBiM 🌙

** _GöZDe_
19 gün önce. 21:12
Ozğur Rabbim acısını göstermesin sana hayırlı ömürler versin keşke yanımda olsaydı severdim 🤭 insanlar yaşlaninca çocuk gibi olur derler haklilarda bebek gibi oyy Allam benim yerime her gittiğinde elini yanaklarını op 🤗🤗

* KUSURSUZ
19 gün önce. 21:02
Gözde teşekkür ederiz o benim yanakları öptü fırsat vermedi..bı dahaki buluşmada öperim senin yerine elinden öptüm bu sefer😊😊

** _GöZDe_
19 gün önce. 21:01
Oğuz yanındaki bebe çok şeker yumoş yanaklarını benim için mincikla öp 😍🤗

* KUSURSUZ
19 gün önce. 17:31
Kırıldığım şeyi anlatınca abartıyormuşum gibi baktılar ..😏😏
Geri Dön
gozdewap.com © 2026 TURKUAZ
info@mailiniz.com