Ben en çok seni özLeyince yoruLuyorum. Ve içi sızLıyor kemikLerimin Ya da gözLeri doLuyor cümLeLerimin.🌹❤️
Ay yüzLüm ZeYNeBiM 🌙
15 gün önce. 23:26
_ZEYNEP_ yazdı: Seni özledim dememe gerek var mı yoksa sen hisseder misin.ah.
♥️
Her an her daim GüzeL ZeYNeBiM benim 🙂❤️
15 gün önce. 23:25
Seni Sevmek GözLerinde denize SevdaLanmaktır DaLgaLarın sesinde MartıLarın kanadında Seni aramaktır KumLara oturup yokLuğunda Sen yerinde dizLerime sarıLmak DudakLarımda gözyaşımın Adını fısıLdamaktır esen Rüzgara Mum ışığı gibi titremektir
SOL YANIM🌹❤️
Ay yüzLüm ZeYNeBiM 🌙
15 gün önce. 23:22
Seni özledim dememe gerek var mı yoksa sen hisseder misin.ah.
♥️
15 gün önce. 22:59
Seni sevmenin bana tertemiz hissettirişine hayranım. Sana bakınca içimden en ufak bir huzursuzLuk geçmeyişine, ne hissedersem hissedeyim hiç sıkmadan yormadan beni sana getirişine hayranım..❤️🌹