Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* SoN_SaBaH
15 gün önce. 23:49
*
Ben en çok seni özLeyince yoruLuyorum.
Ve içi sızLıyor kemikLerimin
Ya da gözLeri doLuyor cümLeLerimin.🌹❤️

Ay yüzLüm ZeYNeBiM 🌙

* SoN_SaBaH
15 gün önce. 23:26

_ZEYNEP_ yazdı: Seni özledim dememe gerek var mı yoksa sen hisseder misin.ah.
SoN_SaBaH
♥️

Her an her daim GüzeL ZeYNeBiM benim 🙂❤️

* SoN_SaBaH
15 gün önce. 23:25
*
Seni Sevmek
GözLerinde denize
SevdaLanmaktır
DaLgaLarın sesinde
MartıLarın kanadında
Seni aramaktır
KumLara oturup yokLuğunda
Sen yerinde dizLerime sarıLmak
DudakLarımda gözyaşımın
Adını fısıLdamaktır esen Rüzgara
Mum ışığı gibi titremektir

SOL YANIM🌹❤️

Ay yüzLüm ZeYNeBiM 🌙

* _ZEYNEP_
15 gün önce. 23:22
Seni özledim dememe gerek var mı yoksa sen hisseder misin.ah.
SoN_SaBaH
♥️

* SoN_SaBaH
15 gün önce. 22:59
*
Seni sevmenin bana tertemiz hissettirişine
hayranım. Sana bakınca içimden en ufak bir huzursuzLuk geçmeyişine, ne hissedersem hissedeyim hiç sıkmadan yormadan beni sana getirişine hayranım..❤️🌹

Ay yüzLüm ZeYNeBiM 🌙
Geri Dön
gozdewap.com © 2026 TURKUAZ
info@mailiniz.com