Şu ömrü mevsimlere benzetenler
İyi etmiş doğrusu
Herkesin bir ilkbaharı
Yazı güzü kışı oluyor işte...
Biraz müzik dinledim gökyüzüne baktım
Ne yapıyoruz bu gezegende diye düşündüm bütün bu saçmalıklar ve bütün bu acılar neden....
13 gün önce. 06:20Duru olanı al,
Bulanık olanı bırak...(y53)
Oralara söyle sana iyi baksın. Üzmesin kırmasın, kıymasın kimse sana.✍