12 gün önce. 11:53Bir daha bana ulaşamamaları..
En iyi intikamımdır ..🫤🫤🤙🤙
Bazı hayatlar
Yaşandıkça bulur anlamını.
Bazı hayatların
Yaşandıkça çıkar boşluğu
Hayat ne uzundur ne de kısa
Ne yaşadığındır aslında...
Kaldırın bugün ne kadar engel varsa güneşle aranızda
elinizin değdiği her şey
gökyüzü koksun...
Sen dedin ya üstad
İnsan zeka karşısında eğilir
ama şefkat karşısında diz çöker diye...
Sevginin iyileştiremediği karanlık yoktur
Bir insanı sevmek bir çiçeği sevmek bir pencereyi sevmek bir eşyayı sevmek bir semti sevmek
Tüm kötülüğe rağmen yüreğinizden sıyırmayın bu ince ahlakı
Zira Allah bu dünyayı katlanılabilir kılmak için Adem'e ilk sevgiyi anlattı...