Ben en çok seni özleyince yoruluyorum..Ya içi sızlıyor kemiklerimin,ya da gözleri doluyor cümlelerimin...
♥️
11 gün önce. 20:38
Yaşayıp da giderdim,seni görmeseydim.. Aşk nedir bilmezdim, karşıma sen çıkmasaydın.. Uykularım kaçmazdı aklıma sen düşmeseydin.. Hayat bu kadar güzel gelmezdi inan seni böyle sevmeseydim...
♥️
11 gün önce. 20:01
Hayırlı akşamlar.cay.
11 gün önce. 18:27
Yazdım bakalım o yapabilicek mi bebeğim .op.
11 gün önce. 18:27
Pc,den boyutu ayarlanabiliyor kuzum telefondan olmuyor sen dediğim gibi yap bence .op.