ÖyLe bir yerdesin ki içimde, ne zaman yoruLsam sana geLiyorum, ne zaman mutLu oLsam yine seni düşünüyorum.❤️🌹
Ay yüzLüm ZeYNeBiM 🌙
11 gün önce. 22:35
Seni silmedim.... Sadece dönüp bakmayacağım bir yere bıraktım...🫤🫤
11 gün önce. 20:41
Ben en çok seni özleyince yoruluyorum..Ya içi sızlıyor kemiklerimin,ya da gözleri doluyor cümlelerimin...
♥️
11 gün önce. 20:38
Yaşayıp da giderdim,seni görmeseydim.. Aşk nedir bilmezdim, karşıma sen çıkmasaydın.. Uykularım kaçmazdı aklıma sen düşmeseydin.. Hayat bu kadar güzel gelmezdi inan seni böyle sevmeseydim...