Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

** _GöZDe_
4.5.2024 19:55
Onca renk varken, insan neden kara kara düşünür ki.
İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmak...ot.

** _GöZDe_
4.5.2024 19:54
Biz hep vardık, fakat siz sadece ihtiyaç duyduğunuz anlarda bizi hatırladınız...

** _GöZDe_
4.5.2024 19:53
Unutamadığım anılarla boğuşuyorum, içimdeki fırtınalar dindikçe yenileri geliyor...ot.

* ~tabutcu~
4.5.2024 08:53
Ey YaR..! Ben Gönlümü Yüz Bin Can`a Vermezdim ya, Bir Tek Gülüşünle Gitti Hepten Bedava..!

* ~tabutcu~
4.5.2024 08:53
Kayboldu sözcükler, tükendi sükûtum...! Yazılan her serzeniş sana bir dilekçedir aslında...! Kendimi allayıp pullayıp gönderemesem de bu son mektubumda...! Olsun...! Can benim değil mi, yoluna feda ettim giti...! Boynum yardan incedir artık...!
Geri Dön
gozdewap.com © 2026 TURKUAZ
info@mailiniz.com