Onca renk varken, insan neden kara kara düşünür ki.
İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmak...ot.
Biz hep vardık, fakat siz sadece ihtiyaç duyduğunuz anlarda bizi hatırladınız...
Unutamadığım anılarla boğuşuyorum, içimdeki fırtınalar dindikçe yenileri geliyor...ot.
4.5.2024 08:53Ey YaR..! Ben Gönlümü Yüz Bin Can`a Vermezdim ya, Bir Tek Gülüşünle Gitti Hepten Bedava..!
4.5.2024 08:53Kayboldu sözcükler, tükendi sükûtum...! Yazılan her serzeniş sana bir dilekçedir aslında...! Kendimi allayıp pullayıp gönderemesem de bu son mektubumda...! Olsun...! Can benim değil mi, yoluna feda ettim giti...! Boynum yardan incedir artık...!