CESUR7.5.2024 15:49Elini tuttuğumda ve sen gözlerimin içine bakıp gülümsediğinde, “Cennet böyle bir yer olmalı…” diye düşünüyorum. Yeryüzündeki cennetim, seni seviyorum
CESUR7.5.2024 14:28İki farklı bedende yaşasak da aynı ruhu paylaşıyoruz ve “Aşk” denen tek bir dili konuşuyoruz. Seni seviyorum aşkım
İnsan sevinçliyse, birini sevindirmiştir;
Üzüntülüyse, birini üzmüştür...
Derdimi seviyorum, biliyorumki derdimi verende beni seviyor.
Seven sevdiğinin nazını ölçüyor, sevilen çekmesin de neylesin..
Aşktan yana nasibin varsa
dokunsan da yanacaksın, dokunmasan da...
Şunu iyi bil ki; kimiler hasrette yanar, kimileri vuslatta...