Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* CESUR
7.5.2024 15:49
Elini tuttuğumda ve sen gözlerimin içine bakıp gülümsediğinde, “Cennet böyle bir yer olmalı…” diye düşünüyorum. Yeryüzündeki cennetim, seni seviyorum

* CESUR
7.5.2024 14:28
İki farklı bedende yaşasak da aynı ruhu paylaşıyoruz ve “Aşk” denen tek bir dili konuşuyoruz. Seni seviyorum aşkım

** _GöZDe_
5.5.2024 23:03
İnsan sevinçliyse, birini sevindirmiştir;
Üzüntülüyse, birini üzmüştür...

** _GöZDe_
5.5.2024 23:02
Derdimi seviyorum, biliyorumki derdimi verende beni seviyor.
Seven sevdiğinin nazını ölçüyor, sevilen çekmesin de neylesin..

** _GöZDe_
5.5.2024 22:59
Aşktan yana nasibin varsa
dokunsan da yanacaksın, dokunmasan da...
Şunu iyi bil ki; kimiler hasrette yanar, kimileri vuslatta...
Geri Dön
gozdewap.com © 2026 TURKUAZ
info@mailiniz.com