Neden sonra farkına varıyorsun?
Etrafındaki korkunç ıssızlığın;
Yar olsun,dost olsun.
Ne arıyorsun?
Adresi belli değil mi?
Vefasızlığın..
Ben sana inanabilmek için kendime yalanlar söyledim..
Kalbime, kalbimi kanıtlamaktan
Ve kanıtladığıma kendimi inandırmaktan
Ve dahası kocaman bir sahada tek başına koşmaktan yoruldum.
Aslında ne pişmanım ne de pes ediyorum!..
Şakura hastanesi .ot.
| _GöZDe_ tarafından editlendi |Herkesin mutIu oImak için başka bir yoIu
varmış,
Kendi yoIumu çizdiğimde anIadım..