İnsan kime kırıLır ?
'Dost' dediğine.
İnsan kime darıLır ?
'Can' biLdiğine.
Ben sana kırgın ve dargınsam eğer;
Suç sende değiL,
Seni candan öte dost biLen bende..
Ne yaparsan Yap , nasıl yaşarsan Yaşa ama gülebilmek için birini Ağlatma ve çıkarların için kimseyi Satma...
Nelere alışıyor insan;
Ne alışamam dediklerine, ne unutulmuş vaatlere..
Hayatta yapmam,
Yaptıramaz denilenlere..
Görmezsem ölürüm deyip,
Çekip gidenlere..
Nelere alışıyor insan;
Alıştıkça şaşırdığı ne çok şeye..!
Tam bu katta oturuyorum 🤭Boşuna yorulma gönül, sadece sevmek yetmiyor...